6:30-8:00 |
---|
Witamy się, rozmawiamy, rysujemy, bawimy się klockami i innymi zabawkami, śpiewamy, oglądamy książeczki, swobodne zabawy w kącikach zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne itp. Praca w małych zespołach. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, ćwiczenia poranne. |
8:00-8:30 |
Przygotowanie do śniadania: czynności higieniczno-porządkowe, pomoc podczas nakrywania do stołu. |
8:30-9:00 |
Jemy pierwsze śniadanie |
9:00-9:30 |
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o nową podstawę programową i przyjęte programy wychowania przedszkolnego, rozwijanie aktywności dzieci (3 i 4 letnie) |
9:00-10:00 |
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o nową podstawę programową i przyjęte programy wychowania przedszkolnego, rozwijanie aktywności dzieci (5 i 6 letnie) |
9:00-10:15 |
Dzieci 3 i 4 letnie zabawa swobodna. |
10:15-11:00 |
Pobyt na świeżym powietrzu, przeznaczonym na spacery, zajęcia ruchowe, obserwacje przyrody, prace gospodarcze i porządkowe. |
11:00-11:30 |
Jemy drugie śniadanie. |
11:30-13:00 |
Grupy młodsze – odpoczynek poobiedni, muzykoterapia, bajko terapia, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela (czytanie bajek, opowieści ruchowe, czynności opiekuńcze).
Grupy starsze – relaksacja, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela, ćwiczenia utrwalające wiadomości. Dzieci 5 i 6 letnie – zabawy integracyjne, konstrukcyjne i plastyczno – techniczne, gry planszowe. |
13:00-14:30 |
Obiad.
Czynności samoobsługowe, opiekuńcze, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetyczne spożywania posiłku. Grupy młodsze – zabawy w sali i na powietrzu, gry, układanki, zajęcia dodatkowe. Grupy starsze – praca wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym, zajęcia dodatkowe, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. 14:30 -17:30 Kontynuacja działalności edukacyjne, zabawy integracyjne, ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu. Prace porządkowe, omówienie wydarzeń dna, pobyt w grupach łączonych.
|